tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Monday 1 April 2013

heppy ?

currently ade lah dlm 3 ari dh aku kt seremban ni..haha..yeah.rumah sendiri....heppy ???ermmmm..#mcm xhepy je bunyi..xD
bukan x heppy..sebenanye sgttt hepy..yelah di samping kuage tercinta la katekan..c
ume nye heppy tu tersekat selagi UPU xselesai,resume tak habis hantar lagi...n sangat tak heppy bile MENANAM ANGGUR secara komersialnye di rumah sendiri...wahhhh...bile dduk rumah,umpama bibik bekerje tanpa upah ..#rumah sendiri takkan nk mintak upah lak ye tak?ibu ayah bg makan dh cukup untung dah..:D
dah tu,bende nk setel guane kalau U kami sendiri iaitu U #$%^&* yg  buat semua jadi lambat.dah mcm mne nk settle ?pulakkk dahhhh..
tambahan pulaaa,#eyaaii ??? yelah,aku ni kan ANAK SULUNG ha #tanganAtasBahu,Sejak bile ntah aku jd anak sulung..GRRRR !,,,semua bende tanggungjawab aku jugak,smpy nnek pun tanggungjawab aku gak,yelah,xcium bau syurga katenye..HELLOOOO...syurga di bawah tapak kaki ibu okay,mane ade syurga di bawah tapak kaki nenek...=p tanak jd anak derhaka punye pasal,aku ikut kan jugak lah..yelah,bukan org lain,nnek aku jugak..sorg tu je yg tggal,nnt bile dye tggalkan aku,takde la aku tekilan sgt sbb xjage dye kan..sokey,aku buat jugak,tanggungjawab aku tuh #AKUTAUUUUULAA!
anyway,setiap masalah ade solutionnye kan...dan di setiap itu lah,aku blaja ape pun hidup harus diteruskan no matter what. :D ahaks :p

dan org yg mampu je dpt dugaan2 ni sume,.haha :D may Allah ease my way :) amin

No comments:

Post a Comment