tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Friday 29 March 2013

last night

yupp..tonite will be the nite that i wil fall for you,over againnnnn ~~~ #TernyanyiPulak :p
haha,ok,mmg malam ni malam terakhir aku kat terengganu nih..n mungkin aku dtg balik bile nk graduation day nnt..insyaallah kalo panjang umor...
so memalam terakhir ni,aku spend dgn kengkawan,incik pakwe juge..yelah,ntah bile lagi nk jumpe kan...siape tahu...sape kawen dulu,smbung blaja oversea ke..kite pun tatau..huhu..
mmg sedeyh,sangattt.sejak mlm semalam lg aku dh mule rase perpisahan tu,puas aku kuatkan ati,kitorg tak pegi mane,cuti sem je...cuti sem je..tp kenyataan dye ?aku tauuuu..dan sbb aku tau kenyataan dye bukan mcm tu,aku jd sebak,sesebakkk yg boleh.

we enjoy our moment together :)












i do love u all..siyesly :)

No comments:

Post a Comment