tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Wednesday 3 April 2013

tetibe

dah masuk hari ke 5 aku balik sini ...aku pn tatau apesal semenjak dua menjak balik dr tengganu ni,aku keep on counting bape lame aku balik,bape lame aku duk sini,aish.padahal dah tak payah nk kire dh.jadah ea plak kan...dh menetap dh kat sini.ke aku nk counting bape ari aku mule menanam anggur ??haha :D

sokey,rezeki Allah yg bagi kann :)
sebenanye nak dijadikan cerite aku nk ckp yg 5 ari aku balik tu,satu barang yg aku punggah dr tengganu ari tu TAK BERKEMAS lagiii !!! haaa...hebat tak hebat..5 ari ape aku buat ??mcm2 yg aku buat smpy aku tak sempat usik satu brg pun dlm blik ni n aku mule rimas dgn bilik aku yg semak nih.. T.T

n nk dijadikan cerite lagi,aku terjumpe diari lame.diari dr form 4 nk ke form 5,mase tu aku kapel dgn anak pakcik !@#$ tuh...ouhhh...sgt la TAK MATANG dan  sgt la bodoh ape yg anak pkcik tu buat kt aku...memule aku bace,aku igt msti aku akn tekenang kisah silam,tp bile aku bace,aku mcm lupe bile n ape yg jd mase tu..#amnesiaKejap haha :D

haha,currently mase tu,aku sgt bodo sbb syg dye mcm "kalo ilang dye aku boleh mati" #penyayangNyeAku :P #tetibe..

haha..cinta mati la konon,now cinta tu aku pass kt org lain,dye boleh pegi mati.haha :D
 n skang ni,buku diari tu telah pn selamat aku pulangkan ke tong sampah,tu tempat sepatutnye.gmbr2 dye pn aku ade jumpe balik.haha :D sory la bro gua nak simpan.lu org lain punye,gua pun bukan lu punye,lu blah,gua takmau tgk muke lu lagi #mohonMeninggal  ! choiiii :P

sory bro,mase gua bce buku tu,gua rase mcm nk membunuh lu sbb lu bebodohkan gua dulu.haha :D tapi tu dulu,kalo takde dulu,gua takkan jumpe yg skrang.. :)) 

dont judge me by my pass,i dont leave there anymore



"sebagaimana kita melayan orang yg sayang kite,begitulah juga kita akan dilayan oleh org yang kita sayang.setimpal dan seadilnya untuk setiapnya kita.
cuma ada kala kita akan dapat dua kali timpal dari itu,mungkin lagi sakit atau lebih bahagia.
aku pernah rasa satu,satu yang aku akan ingat sampai bile bile.kerana yang satu itu telah menempelak aku ke lantai paling bawah" -adi wafi-

xoxo : penyu


No comments:

Post a Comment