tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Friday 5 April 2013

sudah di kemas :)

yeayh,after 5 days,aku berjaye kemas semua bebarang dr terengganu yg bersepah2 tuh.haha :D lets see how it works :)
aku pepenat kemas barang tgk bella tdo terlentang.mule la nafsu serakah aku meninggi nk kacau dye..sekali gua gegar grill terus bangon.haha..sian bella :D


 oraitt..ni locker gua dh susun molek baju kurung ,ntah bebile nk pkai lagi kan :)

 lagi satu almari gua,gua penuhkan dgn t shirt dgn baju bejalan n tudung2 gua.meninggi weyhh..3 taun kannn
sesambil kemas,gua jumpe lagi natang ni,tau ape gua buat ??laju je gua cmpk tong sampah.SEMAK! #mohonMeninggal :P
n swan2 ni made by fara dgn mely mase birthday gua,still gua simpan lg :) tenkiuuu <3


ni meja yg semak dgn buku2 sekolah dulu,gua barter kan dgn buku2 uni gua :) haha :D #mohonSimpanDalamKotak
 dan selepasnye ,gua susun dgn gift2 yg ade :)

 ha yg ni dah chantek..nk tgk ape ade sebelum nye...

yg ni sebelum sekemas yg atas tuh :P tak la kemas mane,tp kemas la jugakkk :p

sempat lg gua tepek gambar ni dlm pintu almari..haha #sebenanye gua terbuang gmbr ni secare sengaje,bajet2 boleh print lain,tp takkan ke tongsampah lak an,tepek la balik.hik hik hik ;)
lebiuu much incik !



bear pink tu dulu,sensorang,gua bawak balik kawan dr tengganu utk dye,haha..meet my panda :)

ni anak2 dye.semak atas katil,gua cmpak dye atas almari :)

ni hasil seni org2 tersayang gua,gua tampal elok2 kt dinding,supaye gua bleh slalu tgk,sbb gua rinduuuu!

novel hasil baucer buku yg PM bg,gua dh habis blaja,gua xbeli buku dah,gua beli nobel je..haha#novel tu mmg bukan buku an tqa an =.=''

tatau mane nk letak gua sangkut keychain2 yg gua jumpe atas pintu.haha :D

 ha tu la hasil kerje gua mengemas barang2 gua.mohon meng'enjoy'..
gua tau gua kemas bilik tak kemas mane pun.asal gua selesa cukup lah :) haha

kbye!

No comments:

Post a Comment