tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Tuesday 2 April 2013

serabut

tau ape mksud penat dan sekaligus ape itu serabut.penat dan serabut itu adalah aku,..haha.yg sentiase mcm biase tak reti,menggelabah dan xmenyempat dlm menguruskan sesuatu masalah.ha hamekk kauu..
mlm td gua anta resume by emel through satu klinik kt tanjung malim,ptg td,gua dapat kol suh dtg interview,dye suh gua bg tarikh bile gua boleh datang.gua kate nnt gua kol back sbb gua nk confirm dgn mak abah gua dulu,yelah,sape pulak nk anta pegi tanjung malim tu kan.kot nk pegi sendiri,buleh je,point dye mak abah gua tu bg ke gua pegi sndiri ??
bincang punye bincang,ibu okay,ayah mcm berat nk lepaskan..ayah,kite nak pegi interview je bukan dpt keje lalu...aigoooo..,.pliz laaahh..peluang ni,bg gua berjase kt mak abah gua pulak.dah 21 tahunsara gua,bia gua sara mak abah gua pulak..TAPIIIIIII..kalo mcm ni,smpy bile gua nk makan tanggung,berak cangkung by family gua...haishhhh !!
nk dilawan kang,abah gua sendiri,nk buat senyap2 tak berkat..ouh men !
maybe ayah know what is the best utk anak dara dye yg satu ni kot.or mungkin mak abah gua berat sgt nk lepaskan anak dara dye ni,sbb tu suruh sambung belajar lagi..bia dye lg tanggung aku..agaknye..aku tau,ayah susah nk bg aku pg jauh.yelah,aku pn satu,balik sban sbb nk dkt dgn parent,kalo lepas tuh aku g keje jauh,mcm same je la aku kt terengganu tuh.kan.hmm..


then,we jump into the conclusion,which  is,possiblity go for interview is 0.001 %..haha :D
#takpegi la jawapan dye..

uhuk uhuk.habis peluang nk mencube.. T.T
xoxo.penyu!

No comments:

Post a Comment