tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Saturday 6 April 2013

baby !

well well well.. :) kt sini aku nk ucap TAHNIAH kepada bro yg sgt berjaye dengan jayenye mengkomersial kan diri kt dunia yg sementara ni.haha :D
sekalung tahniah untuk lu.haha.sekalung je okay,nk lelebeyh pegi kutip kt org lain. #tetibe

bro,ko pecaye tak kalo aku ckp that one day,ape yg ko buat kt org skrang ni akn jtuh blik kt diri ko sndiri ?? n ape pulak perasaan kau bile ape yg ko tgah buat kt org lain ni,satu ari nnt org akn buat bende same kt mak,kakak or adek pempuan kau ?? MARAH ? lambat la lu bro...mase tu menyesal tade gune punye ..lu lewat bro,cuti sudah habis bro #tetibe lagi :P

aku bkn ape,aku tgk org2 yg ko tggalkan tanpe sikit pn rase srba salah tu,semua bersedeyh n berduke cite,.tp mase tu je la,sejam dua,1 ari,xsmpy bebulan2 pun,..n ape yg aku paling bangge is semua org move on dgn idup memasing n lagi BAHAGIAAAA nk di compare kn dgn idup dgn kau.SUMPAH.berani kerat jari la kalo ade yg meroyan bile ko buat dorg,tade bro..TAKDE! semua bahagia,maju ke hadapan n tak toleh blakang even se inci..mesti ko tgah rase menyesal an.haha :D

ko mesti tgah tggu saat dan ketike nye bile ko akn tgk org buat ko balik kan...bro,amaran keras,KARMA itu wujud :)
do realise that....too young n too dumb to realise rite ?
>.< wait up bro !

sampah sepatutnye ade kt dlm tongsampah,n akn dikutip oleh MPS (kalo kt tmpat aku lah,MAJLIS PERBANDARAN SEREMBAN ),tmpat lain aku tatau,tp kau ni smpah degil,susah nk dikitar semula.btw,oink2 juge tak dibenarkan berkeliaran sesuke hati,mohon ke zoo untuk tontonan umum. :D


xcakap byk,lu pikir la sendiri !

iklas :AKU !

No comments:

Post a Comment