tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Monday 8 April 2013

motif apekah ?

its has been more than a week aku kat rumah.yes!aku kt rumah..mcm biase n masih lg selaku bibik tak bape kene hormat dengan adek2 aku yg mengade since aku kt rumah ni.semua bende pun akk ! akak akaqqqqq jugakkkk !

dalam seminggu lebih ni jugak la aku got 2 interview,dan kedua2 nye dengan hormatnye aku tak pegi.yup,xpergi.sebab ayah dgn ibu aku ni susah sgt nk lepaskan anak dara dye ni pegi, ye klinik je pn,but then still keje kan,sume org pun mule dr bawah apeeee ! alasan dorg,jauh lah,nnt kalo dapat nk crik umah kat mane lah,nk pergi naik ape lah,dgn sape nk tggal lah...bla bla bla... almaklumlah aku ni one and only doter yg dorg ade.nk harap kan bella (kucing kitorg),bella tak boleh harap.haha #tetibe
yela,bella kan anak perempuan bru ayah..bella seekor kucing mengade okayyy ! manje dengan ayah !
#tak jelez!

aku dah besar lah nk arrange semua tuh sebenanyeeee ..besar kt mate kau sendiri bukan besar kt mate mak bapak kau ! ayah beriye mcm suh sambung study ...actually ati aku more pd keje skang niii.. bkn apeeee..aku nk tolong parents aku je..tu je niat aku skang..bkn nk tunjuk baik or anak solehah,smua anak pun nk tlg mak bapak dye,jangan nak membongak ! kannn..


ade abang pun,boleh harapp sgttttt...tgn atas bahu,mate kt atass,tolong laaahh ! siang td aku sempat gak bedebat sebarang dua dengan ayah,tetibe adek menyampuk,"u stay at home b a suri rumah n wait for wan masuk meminang" ewaaah kau dikk,mcm org tuoo !pandai yo kau ngatur an idup den an..den pijak kang !

kekadang ade gak hajat nk merase duit sendiri,smpy bile nk hulur tgn mintak duit kat ibu ayah je ??ouhh...tidakkk !igt ayah aku gabenor bank negare ke hape,print duit ari2... GILER !

Anyway,wish me luck untuk smbung degree or dapat keje..bergantung kt rezeki.insyaallah...

kbai ! lari lelaju masuk bilik ttup pintu,ttup lampu,tpuk bantal n tdo. gudnyte there :)

No comments:

Post a Comment