tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Wednesday 2 January 2013

yarkkk !

hyep !
okay seharian tak buat kerja,unless research utk first scan and TLD readout pg td till lunch..pastu,smpy ke sudah.tade keje yg aku buat.mmg sgt *suck* !!

di mane smpy satu level aku menepek dkt kaunter and...google segala binatang yang ade..
lepastu aku sakit kepale tak hengat dek sebab dan akibat aku menepek kat kaunter ni tak buat keje..

lalu tgk line,okay CLEAR..laju jari menaip sementara tade org bace.bahaha :D

point utk hari ini adalah sgt BOSAN dan menyakitkan kepale..haha.nampak x permainan dye kt situ??
point dye,aku sakit kepale bile tak buat keje #BAJET RAJIN =P >.<''


*sila muntah atas kenyataan di atas *

dan bile mane ade pakcik tego laju taip blog and tnye sal blog,lagi laju aku taip..n chow ! xoxo.penyu !

PUBLISH !

No comments:

Post a Comment