tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Saturday 5 January 2013

mungkin SABAR

dh lumrah idup aku mmg berdendam.tu lah aku kalao sume org nak kenal pun
haha..jahat aku org takkan nampak unless kau idup bebetul dengan aku,then kau akan nampak jahat aku mcm mne..

anyway,,sabar lah wahai hati sesungguhnye sikit je lagi aku nak hadap idup berpraktikal nih..
research,praktikal segale dgn org yg aku rase mmg takleh nak go on dah dengan dye.

"dah dah la penyu,busuk sangat dah ati kau aku tengok" "haha,aku kesah mende,dengan dye je mcm ni,dgn org lain tak pun "

mungkin jawapan dye SABAR.bak angin lalu.mcm halimunan yg aku tak nampak.mungkin.tp kalo expect aku layan kau mcm aku layan org lain,mungkin kau silap.

silap besar,sbb ati aku dah kate TIDAK lame dh.kalo dengan org lain bleh buat baik.dgn aku ??dream on !
aku mungkin bukan seorang pemaaf yg baik..haha,suke ati aku lah.korang nk pikir ape pun,suke ati korang jugak..aku tak kesah.idup aku kan.

nak marah,nk blame?teruskan !
tak effect aku sikit pun...korg tak idup dgn dye bleh cer lah kan,

member2 aku bleh tahan dgn dye,still bleh layan dye,aku ??tak !org mcm tu,kau bagi muke,dye pijak kepale..ha..so boleyh belah !!


xoxo.penyu !PUBLISH !

#aku takleh benti publish semenjak dua menjak aku dh buang segale laman SOSIAL aku...tak suke bace,sile jangan bace# maaf !

No comments:

Post a Comment