tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Saturday 5 January 2013

kau GILER !

ape habit kau?? aku pun tatau..muak wey nak layan. bile sampai satu tahap aku rase mcm nk LET GO je,aku pun dh tak pedulik lah pasal kau.n aku idup eppily ever after..tp ever after aku tak mcm cter shrek tuh,sekejapan je di tarik balik..bile mane saat dan ketikanya kau buat pangai mase buat researh..urghh.mmg gua rase mcm nak humban kau kt zoo tmpat buaye tu.bia buaye ngap kau smpy habis sume lemak ikan dugong kau tuh!! hey la ! bengang nye aku...last2 aku dgn mmber lagi sorg  buat keje yg sepatutnye KAU yg buat..eyhh ! keje aku ke ??keje kau ni giler!! gua dah buat jadual ngam2 utk semua bg team work,tolerate2 sikit,kau tengok jadual punye beriye..tp tak buat keje..bek tayah tgk ....GEMUK ! berat lemak betul !

paling sialan nye bile kau bg alasan keje..padahal sebelum sebelum ni kau tak buat keje pun kan..ari ni pulak dan dan tibe tibe je lah kau heboh sal keje..GRRRR..

lagi berbulu bile mane,kau semak dalam tempat aku buat keje.n kau menepek kat situ smpy aku lak yg beralah dan BERAMBUS...tu yg kau nak ?? ambik la wey..hambik..makan sampai kenyang..dduk situ sampai muntah. collect case smpy full buku log kau,kalau boleh g mintak buku log baru utk kau penuhkan lagi !!! ambik ambik ambik !!!

bodos punye budak !!!



mood :HILANG SABAR !

No comments:

Post a Comment