tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Wednesday 30 January 2013

malaysia sibuk


malaysia mengalami kesibukkan yg teruk semalam...sangat sangaaattt !
assumption ni aku buat ile aku keje kt xray kecemasan,which is bergabung dgn CT scan...
di mana org nk membaiki sink,tmpat org pasang scanner,org dtg buat OPG,yg dtg dri ward non stop,yg dtg dr kecemasan sendiri..oh men..! siyes bizi...di mane PPK,Stafnurse,serabut weyhh !!

student je penuh dah kt sini,juru xray lagi..haha...meriah..dlm erti kate sopannn..dlm erti kate tak sopan dye ade lah....MALAYSIA SIBUK sangat!! sangat2 !

punye aku nak gambarkan yg kt kecemasan ni mengalami kesibukkan yg teramat sangat lalu kite gambar kan  malaysia ni sibuk.hahahha :D


anyway,spatutnye entry malaysia sibuk ni post semalam,tp semalam mengantuk n penat yg teramat sangat la kan.. :p *bajet bizi level max*

and ari ni,malaysia still sibuk ,sibuk yg same mcm semalam..stress lagi...
and ade lagi hamba Allah yg menambahkan stress aku.bukan membantu even make thing worst and worst... =.=''

kadang kadang pendapat kite tak same.aku tatau ..mungkin hormon aku sendiri yg tak balance kot..sokey..tiap2 bulan,mesti akan ade skali jadi mcm ni,nanges tak memasal..tengah bekerje pun boleh menanges beriye...tu petande bulan dh nk datang dah tu...


today things goes wrong everywhere..so menggambarkan hari ni adelahhhhh ...................................
-..-


maaf !
preparing mental and physical toniteeee 

p/s : how i wish u here to be my shoulder to cry on... :'(
xoxo.penyu publish *bace dengan nada sedeyh*

mohon faham :|

No comments:

Post a Comment