tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Tuesday 15 January 2013

anonymous menggelabah ?

belum menaip,ati dah geli geli kene geletek...gua rase mcm nk gelak berdekah dekah.rase nk golek2 gelak2 smpy pecah perut...siyesly aku baru check komen hari ni..tak pernah lak aku sangke there was an 'anonymous' person yg komen kat blog aku,siap carut aku lak tuh..haha..the entry is just nothing,just expression on tiring practical,tibe2....tak de kene mengene ade anonymous komen..oh MG !! haha...

tu yg buat aku nk gelak dekah2 tuh...kalo boleh aku nk pergi betul2 depan muke kau nk gelak depan muke kau...n lepas aku gelak,teringin nak bg hadiah percume skali kat kau miss anonymous.hahah :D

hey,meh sini nk bg advise sikit, i didnt even mention on who i'm talking about but there was a person who feel that i'm talking bout him/her...or what ever jantina sekali pun that anonymous.hahaha..cepat sangat kau melatah...sape makan cili dye rase pedas,sape makan megi,rase megi lah ! haha :D

siyesly beb,kau trase dgn entry aku ?haha..again aku repeat yg aku tak mention who is the person,kalo ko trase?ape maknenye tuh ?maknenye ??...haha..kau cukup bijak utk pikir tapi kau tak cukup matang utk bertindak ;)

haha..sebab? aku bukan takleh trace kau sape pun..haha..anyway,thanx utk carutan kau...aku okay je..sikit pun tak effect lemak aku..ke ter effect lemak kau skang ?ahaks ..:p

i just think that i want to stop talking bout u n stop being PENDENDAM,tp nampak nye kau trigger aku.haha.thanx again,but aku tak ter trigger sikit pun.. even thank to you on that...

anyway,skali lagi kau tak cukup matang n tak cukup bijak utk digest ape yg aku cakap..n tahniah kat kau sbb bile kau buat org lain sakit ati,yg sakit nye balik,bukan aku,bukan org lain,tp kau yg sakit ati balik..haha :D..tahniah2...tak hebat mane pun..polish lagi okay ! ;)

takde xoxo utk kau..but iklas dr aku untuk kau ...ANONYMOUS !
HAHA *gelak jahat dr aku ;)

No comments:

Post a Comment