tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Thursday 17 January 2013

wishlist for 21 ;)

hello..for upcoming 21..haha...here my wishlist...eh..bukan2..my berangan wishlist :)



nampak x? yg kuning tu semart skali... ;)
mengidam weyh !!

lagi satu,
dulu gua ngidam bende nih..

iphone 4s,tp sebabkan aku tak dapat bende nih,aku ngidam bende yg lg mahal..hahahaha..
tadaaa ! galaxy s3


perghhh !! apps mmg pergh !

haha...gua pedulik hape.berangan tu penting lah !!

lastly sebab dh pkai lppy ni dkt 2 tahun,aku berangan lagi nk tuka lappy ! yeay !!!

HEHE...


yg ni pulak tak la penting mane,tp kalo ade best gak.hahah..bleh tuka proffesion dr radiographer ke photographer..ahaks :p


semua wishlist dream on semate,tp gua akan pulun lepas grad utk dapatkan smue wishlist gua ... ;)

#make my dream comes true ;)


No comments:

Post a Comment