tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Monday 7 January 2013

the day !

the day start like hell  !!!*maaf*
urghh !
dengan malam tadi lepas dinner terus tdo,tak bangon2 till nk pegi keje.dah bangon pulak nk g keje lewat pulak...

dah tu,sakit perut pulak..dah sakit perut masuk keje pun lewat,pergi makmal sinaran nk anneal TLD ,member dah tolong anneal kan,*sangat sia2 ye keje nye kat situ,makmal tu bukan dekat taukk!*

pastu ,nk tukar dgn mat ,aku masuk MRI ,dye masuk ULTRASOUND O&G ..tp encik khew pulak ckp name aku kt sane,nnt sister carik.okay lah,tak jadi tukar..
aku pergi ultrasound,dah la tunggu dokter je dkt 2 jam.masuk bilik tuh,kene maki plak dengan dokter,aku ni dah la jenis yg kene maki mesti nanges punye.dah la kene maki depan dugong..weyh dokter,gua ade maruah tauk !

celake ! *maaf*

habis 1 patient buat ultrasound,aku ckp thanx kat dokter,jumpe sister,salam sikit ckp trima kasih,pastu BLAH !

tak gune wey nak tunggu...mmg tak la sepanjang hari nak kene maki je dengan dokter tu kan..eleyh dokter,dulu ko student gak,jgn nak kerek sgt...ke kau menggelabah ade student..sbb kau tak reti buat an..boooo..ghet ! *maaf*

last2 balik department n ngepek kt kak najad..haha..dgn kak salwa,encik rozman dgn aku berleter.pot pet pot pet...bile suare dah serak2 bile bercakap,tu maknenye aku dah nak menanges...STOP IT lah.mcm bebudak nak nanges !

haha..jiwa lembut wey,mcm kapas,kene air habis lah .. =.=''

senang sangat nak nanges..hampeh !



so,aku bleh bet,the whole day will be worst !!

3 comments:

  1. padan muke ko semek...ko dh la mcm jantan...

    ReplyDelete
  2. hahaha :D aku mcm jantan pun kau pedulik ape ??kau kau aku aku lah giler !

    ReplyDelete
  3. PEGI MAMPUS !!!!!!! :D terima kasih daun keladi sbb rajin sgt bce blog aku.tq ;)

    ReplyDelete