tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Thursday 3 January 2013

kerana dugong !


Wey dugong dinasour terdampar di lautan,kalo ko rase ko hebat sgt..meh la sini.meh sini aku nak ajar ko cukup2..dasar ikan dugong !
Eee..bodoh betul ! aku tatau la kau ni manusia jenis ape..org ade 2 telinge nak denga 2 bende dalam satu mase pun tak boleh,kau boleh denga mcm2 bende dalam satu mase !!bodos! even kau boleh denga pun,aku tak heran mane la sbb kau dugong kan! Dugong paling pelik dalam dunia ni aku rase.tapi TOLONG consider sikit pasal org lain.kau igt kau dugong org lain takot ke ??ahh !tak takot weyh! Aku matang sikit je sbb tu malas nk cakap dengan dugong tak matang mcm kau ni ! sialan !
Aku paling menyampah betul dgn org tak paham bahase dengan bega* mcm kau ni..polik la wey !!
Such an annoying person !!
Smue org pun mesti kate yg aku ni suke2 ati panggil  org dinasour lah,dugong lah..carut2 kan lah…pedulik ape aku,nk marah,marah la..korg tak idup dengan dugong ni bleh cer la nk ckp aku salah.
Cube korg try idup dengan dye sehari,sehari je cukup lah..cnfirm korang merane punye lah !aku bleh bet!

*bega –dogey dalam loghat nogoghi den,DEGIL !


 +


= dugong dinasour !!!

bawak nota segale punye beriye..last2 tgk upin ipin ! hek eleyhh...bajet !!!!!!



#level membunuh tinggi.beware of the dogs !! haha =D

No comments:

Post a Comment