tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Thursday 17 January 2013

read up !

on 16 jan 2013 ...

the cool moment is when i'm working with MLT's @ nuclear med..*alert to incik pakwe* hik hik hik....but what is not cool is......boring tggu nuclear med sbb lame n yg paling x cool adelah ter exposed kepade radiation..haha..kasi google ape itu GAMMA RAY..ha...later on,korg akn tau ape yg ktorg hadap ari2..dh la terang terang lagi bersuluh bile ktorg mmg dh terexposed dgn xray..tup2 hari ni main dgn radioactive substance yg lg terukkk..oh men.haha.duk dekat2 lagi...haha:D 



Sokey,bak kate org tak selalu kene.ari ni dgn esok jeeee.hahaha.tayah nak je sangat lah..haha


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17 jan 2013

orang kate your enemy hate u because u are the reflection of what they want to be.tp aku bukan lah enemy kau.kau enemy aku.sbb ape yg aku nmpak is kau cube copycat aku.haha..sokey lah.yg baik tu kalo nk di copycat teruskan la.yg baik tu pun bkn dtg dr aku.dr Allah S.W.T...Tp kalo ko ikut ape yg bruk dr aku,aku nasihatkan jangan lah..sbb yg buruk dr aku tu is totally buruk kot...btw,tayah nk jd aku sgt lah.jd diri kau lg baik.so org akan suke kau sbb kau,bkn sbb kau mcm aku...*bajet macam ramai sgt org suke aku*


What i mean is not suke yg org suke.suke yg org selesa dgn kite.takde lah kite rase awkward sgt kan.rase biase.
Ni ape yg aku buat kau sibuk nk ikut.ape yg aku cdang nk buat,tp xbuat,later2 on ko mesti buat.motif ape ea?mcm klaka taw sume ni...haha

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


0n 17 jan 2013 @ nuclear med

How was it feel when prasaan kau dipijak2 lalu dicampakkan kt bin kitar semule yg ade 3 kale tuh.

mcm mne ko rase bile kau di bodoh2 kan,kebijaksanaan kau tak dipandang org ..macam mane kau rase bile kau diletakkan kat hujung kaki hok yg toe tu.


hahah...ape rase?manis pahit masin???mungkin tak dapat digambarkan kan langsung...ape prasaan bile that one day,org yg ko syg mcm nk mati tuh...tinggalkan kau..org yg kau sanggup buat ape je utk dye,tggalkan kau then blah mcm tu je...?haha...sangat lah bodoh di situ ye.mungkin kau akan tergolek dok meratap nasib ko yg x bape nk luck tu kan..mungkin ko akan frust tonggeng menonggeng,menanges air mate darah smpy bute mcm kasim selamat.haha..mungkin.dan mungkin skali kau akan mati sia sia je.kan...haha..mati without ko pikir panjang pro n con ko mati macam tu.mati without ko sempat pikir yg mase depan kau masih panjang...n mungkin much better than ape yg ko lalui skang.pegang satu kate2,

"tiade insan suci yg tiade mase silam,dan tiade insan yg berdosa tak mempunyai mase depan..."


*entry2 kt atas ni dh gua type semart2 dlm lumia n balik post kt blog.hahah :D thanx lumia !
xoxo.penyu!


No comments:

Post a Comment