tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Friday 22 March 2013

3 tahun dulu

3 tahun dulu,budak bru lepas habis SPM,bru dpt lepas dr makbapak,n bru blaja hidup asrama.haha.. :D
dikenang-kenang zaman dulu,di rewind2 ape yg dh jd dulu.masih DULU.dan sangat kelakar #TakBolehTahanGelak
3 tahun dulu,ibu dgn ayah org yg paling sedeyh tggalkan aku kt tganu ni.ayah paling sedeyh skali,tp still cover dgn spek hitam..haha.ayah.
3 tahun dulu,aku kena crik kwn baru  kt sini,xde dah kawan2 skolah nk teman.
3 tahun dulu,aku igt kenape aku pilih tempat ni.hitam btul sejarah,tp ade pelangi di sebalik semua yg dulu tu jd.
3 thn dulu,aku yg xpenah duk asrama ni,tbe2 bgtau guard yg aku nk g kedai..erk=.=' pkcik tu mesti pelik.mane penah org mintak izin.hahaha..aku xpenah duk asrama.
3 thn dulu,aku xmcm skrang.dulu aku selekeh,selebet,hitam.haha.now is much better.
3 thn dulu,ade org pggil aku tomboy,haha...gangster sgt ke aku,tp skrang?haha..they know who i am.
3 thun dlu,byk sgt cerite yg dikenang,dgn sape memule rapat,dgn sape aku bergantung harap.dan semuanye 3 thun dulu.
fyi,3 thun tu nk habis dh.lps ni takde dah.mungkin yg dulu itu boleh dikenang2 bile ade kerinduan di dada.ye dulu.aku akan rindukan yg dulu itu.later on upload pic DULU..tenet lem mcm siput babeyh.siput pn berlari skang.haha.kbye!

No comments:

Post a Comment