tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Saturday 2 March 2013

aku mmg utk kau pijak2..

Lagi dekat aku dgn viva,osce,exam lagi byk dugaan dugaan yg dtg dan lagi byk la aku akan cerabih panjang kt blog aku yg entah ape2 ni...aku pedulik ape..dh org buat aku,pastu aku nk diam je?yelah,kene la diam,kalo cter kt org lain,bak kate mmber aku sorg ni "dye dh la ade mslh,kalo aku cerite kt dye,lg btmbah pulak masalah dye" haaa..lebih kurg gitu gok la ayat dye.
 sebab aku ni mcm ni kan..sebab tu la senang sgt korg buat aku kan..haha.terima kasih daun keladi..jawapan aku senang je,kalo ko nk mcm tu,mcm tu la aku bg kt kau.ha.senang x?? Senang kan..n sumpah aku mmg tak sabar nk habiskan sume ni n tak sbr nk blah dr sini.bkn sbb tempat tp secare jujurnye sebab org2 dye..n skang aku dh tau dh sejauh mane ketahanan dye.okbye!

No comments:

Post a Comment