tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Tuesday 19 March 2013

wake up call :)

Pkul 11 pg,one whole bilik felo tengah nyenyak tdo lg,incoming call,hajar...tibe2 dga suare nain kelam kabut,apehal pulak lah bdk ni,ati gua dh cemas dh..ape la yg jd kt bebudak ni ...bedebar nye ya allah...n u know what,kelam kabut isnain ni cume nk ckp psl lawatan..lawatan hari niiiii!!!!!aaahhhh! Aku rase esok lah.so dgn tenang nye jawab,lawatan esok laaa..kepale wa dh tingtong akibat tekejut bgon dr tdo....jiwa rase nk mrh je.tetibe dga suare abah awie lak,abah kate lawatan hari ni.cop2 bah,tqa rase silap ni,ce abah kol incik arip tanye.t abah kol tqa balik k.beberape saat kmudian,nain kol fon fara,abah kol fon aku ckp lawatan hari ni,get ready n kite akn bertolak pkul 12.30..mase tuh ade la dlm sejam lg utk kitorg pack bebarang n siap.hamekkk..kemas tilam pn tunggang langgang.ipah angkat tilam dr hujung ke hujung.sumpah kelam kabut..mmg kelaka,dgn jantung bedebar2,bju xgosok,labcoat entah memane.gasak an.mmg serabut habis.
Dlm bebanyak moment 3 tahun ni,ni la moment yg aku rase dye menyakitkan ati tp dlm mase same amat menggembirakan.haha..i just love this moment...saat2 aku kelam kabut roger dak2 klas,incik pakwe pun kol nk ckp lwtan aku hari ni.haha.kelaka giler,malu pun ye gok sbb salah tarikh..aigooo...
The precious moment in unisza is this moment.i just love u guys :) <3 this is the wake up call bebeyh :D
Pengajaran dye : briefing sebelum lawatan itu sangat penting.haha :D

No comments:

Post a Comment