tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Thursday 28 March 2013

i am done

28 mac 2013,kitorg dh habis presentation n kalo ikutkn,officially dah pn bergraduasi.wahhh!#baku tetibe..even still ade yg xsetel,full report tunggang langgang,by hook or by crook,aku still balik.if there any problem later,dh pn aku serahkan kt classmate aku.bkn aku tanak buat keje,tp aku dh penat.
Saat saat ni lah,kitorg berpisah,balik kg menasing n teruskan hidup memasing.mcm aku ckp,kitorg bukan berpisah,tp kitorg cuti sem yg panjang,cuti yg xpayah balik terengganu dh. :D n kt east ni gk aku akn jauh dgn incik pakwe.hmm xpe.kite jumpe nnt.
Kawan2 pn kite akn jmpe nnt...
3 tahun dgn korg,mmg xdinafikan,korg baik.sgt..mcm mne pn perangainye,aku syg korg.sumpah.aku syg korg. Do remember me,n forgive me kalo ade salah silap.halal mkn minum.all the best guys.
Idontknow what i'm saying.love u all.bye!#packingLajuLajuTinggalkanTerengganu.

No comments:

Post a Comment