tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Sunday 3 March 2013

hey dunia!

Hey dunia!! Kalo aku boleh jerit kat satu dunia n aku harap satu dunia denga..cerite kalau,gajah pn boleh melompat mcm katak tuh.kalau kan.tp ape yg aku tau,xde org pn akan denga..kan?
Aku slalu ckp ni "xde org yg kesah pun" kan...aku tau xsemua yg xkesah.still ade org peduli,tp lame2 org peduli pn still muak jgk nk kesah psl aku kan.hahaha...

aku je menggelabah bab1 mcm ni,org lain rilek je.ckup la utk kesenangan org lain,ckup la bahagia kan org lain,aku bkn sekuat batu konkrit yg aku boleh tahan dgn smue dugaan ni.tp Allah tu maha mengetahui,dye tau aku boleh lg nk thn,Dia uji aku lg.kalo aku susun hari2 aku.penuh dgn masalah..penuh..FULL BOOK..semua masalah dh register masuk dlm idup aku.complete! Such a great life.
Ayah dgn ibu je cukup paham ap aku rase.belum sempat ckp dh dpt detect.utk bnde remeh temeh gini,lastly ayah jgk yg aku carik.
Anyway,aku dah mati,jd berbahagia lah.

No comments:

Post a Comment