tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Sunday 27 September 2015

Belum

Belum keras lg hati aku utk tak rasa ape yg dye rasa.tipuuu lah tak rasa.masekan boleh rindu kalau dye senyap,masekan boleh bosan bila dye keje,masekan boleh kuyak mental bile dye lepak dgn mmber mmber dye tah smpai mana.masekan nak tacink bile silap ckp,masekan nk off data bile dye sibuk enjoy dgn kawan kawan dye..ouhhh pelisshh wake up tqa!tunggu ape lg,tunggu dye pergi bru tekedek kedek nk terima?too lateeee kate saitan.
Aku ade reason aku sndiri kenape tidak.sebabnyaaa aku tak sedia,di tmbah dgn perasaan takot utk mulakan.juga takot utk ubah dari seorang kawan gelak betumbuk kepada seorang special,kemonnn.aku cuma nak truskan dgn org yg aku yakin akn end up dgn kawen,bukan mase main main dah skrg ni..umo dah jauh dh.kalau setakat nak kapel gaduh clash,boleh pergi arwah bersama harapan.aku nak kau ade dgn aku sama mcm kau ade dgn aku skrang,aku xnak kau berubah.kau boleh janji?tak boleh janji,sbb people change.if and only if kite stay kawan mcm skrang,smpy cukup mase utk next step..aku cuma belum sedia utk 24 jam stick to each other,belum sedia utk idup kene kongkong.belum sedia nk ade komitmen.sebab tu aku takot,aku tau je ko dh cukup sedia.aku tak.aku tak yakin dgn diri sendiri.maafkan aku k,jika di izin Tuhan,jika jodoh kita.insyaAllah masenya akan tiba .amin.xoxo.tqa.28/09/2015;;1.20am

No comments:

Post a Comment