tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Thursday 3 September 2015

Work.all about work

Its all about work
First thing first,bos,aku tolak tepi awal awal sbb dye one of the best brotha i've ever had.nasihat yg dye bg tu tepat sebijik sebijik kene batang idung,even sumtimes quiet annoying tp jujur,bnde yg aku x pernah mention,dye boleh rase,itu brotha nama nya.dr mula kerja smpy skrg.alhamdulillah.i got the best brotha n the best bos eva.
Second,being a tolerate person in work,so far aku rse,semua bende aku tolerate.org nampak dgn tak je.aku being nice tp people mula pijak kepala.jujur aku kate,aku berkire dgn org yg berkire dgn aku je.u know who u are kan..anyway n anyhow,HIPOKRIT tu perlu ade utk ko terus kekal kerje mcm biasa.since aku ni x suke dibenci even aku suke membenci,ko takkan rse seronok n iklas keje bile org mule tarik muke dgn ko,bile ko tau org tak suke ko..keje ko sumpah takkan menjadi.aku tgh ckp psl diri sendiri,hari hari kau akan jd shit dan serba tak kne dr awal pg smpy ptg.berani potong jari.itu aku,korang aku tatau.
Third is tanggungjawab.mungkin tanggungjawab ni should b the first or second,aku malas nk edit.pepandai lah.aku boleh bertanggungjawab atas kerje yg aku buat.tp kalau kerje org pn aku kene bertanggungjawab...kadang kadang boleh tahan semak jugak.kemon lah!korg bukan baru kerje,dah lama,tanggungjawab campak mana?pelis la.matang sikit.kalau semue silap korang,aku yg tanggung beban,gemok lah!
Dan siyesly,aku dah penat kerje under stress.nampak keje mcm hepy mcm senang,duk sehari nak tgk..sure pg start keje,ptg anta surat resign,kire aku hebat la lalu semua ni.sbb bos penah pesan,doa bia jd btmbah sabar ;)
Xoco,tqa

No comments:

Post a Comment