tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Friday 2 October 2015

Kekasih Abadi

Malam td borak dgn Tuhan.
Feeling hiba tu lain macam betul.
Rasa berdosa tu,kemain tinggi.
Rasa kotor tu,astagfirullah.
Rasa lemah tak kuat tu,Allahu.
Borak borak mintak kekuatan utk ujian mendatang,mintak mcm mcm.rasa mcm berborak dgn org yg btul btul mendengar ape yg kite mntk,rasa mcm bercerita hati ke hati.sungguh.banyak yg Allah bg.aku je tak nampak.dulu,aku mntk jodoh dgn Wan panjang.tak sampai.aku dh nampak sebab dye kt mana.(takpe,bia aku simpan sendiri)..leps tu mintak Allah jodohkan dgn Emy,tak smpai jugak,degil lawan ckp ibu ayah,Allah marah,Dia tunjuk depan mata mcm mana.bia sedar.Alhamdulillah sedar,Alhamdulillah dah berjodoh dgn org lain dh org tu.btul org cakap,dye mngkin jodoh org lain yg x sengaja aku try.hee 
Dikuatkan dan di sapot dgn Am,kenangan tu walau sekejap tapi manis utk dikenang,rindu bile teringat,sedih hiba bila memikirkan,mintak lgi kat Tuhan,jodohkan aku dgn Am,hari hari tak pernah putus,tiba tiba rasa Am menjauh,aku mula sakit,aku doa pda Tuhan,kalau dia bukan jodoh aku,jarakkan dia,sbb aku tak sanggup nak jauhkan diri,aku tak reti,aku x boleh sbb once aku dh syg,aku takkann pergi smpy dia yg tinggalkan aku,lately ni aku rasa btul dye akan pergi tggalkan aku,mngkin btul bukan jodoh aku.Aku mntk doa lg,bia aku kuat utk tmpuh kehilangan dia..utk kesekian kali nya sakit ya Allah..

Dan disaat aku mula nak pergi,dia datang lg.ape la tujuan dia kali ni.Ya Allah,kuatkan lg aku,kuatkannn...

No comments:

Post a Comment