tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Saturday 16 February 2013

tak habis habis lagi :p



I’m 21 ! I’m 21 !!! hahaha.. :D *excited* dh boleh register jadi pengundi meyhhh ! haha.nk tunjuk betape besarnye skarang ni.haha :D

Biasenye aku buat viddy utk birthday org,hari ni,aku buat viddy utk diri aku sndiri.. *menggelabi kan?* dh xde org nk buat kan,suke la nk buat sendiri..mase pun ‘banyaakk’ sgt kan nk buat…”mmg aku takde research nk kene siapkannn” *tgn atas bahu* haha :D alah,dh biase lah video2 ni,hujung2 telunjuk je…*manggg aiii,tinggi ea lak idung ea becakap ha*

Bergurau je lah,hok aloh…video ni nk tunjuk dr kecik sampai besar la anak pakcik zainodin ni,..dr selekeh sampai tahap comel la kate org skang *tolong muntah hijau*(kale lain tanak,nk hijau je) haha :D…cite pasal comel,ari tu g skolah,jmpe la cikgu2 balik,ade sorg cikgu ni tego aku mcm ni “eh,dah putih dah awak,dulu x mcm ni pun” *gua mule la bermonolog dalaman kann* (cikgu ni dah kenape,dulu selebet mmg la nmpak xcomel) haha..masih memuji diri sendir,masuk lif tekan sendiri,xtokan,xnaik la deh…

Anyway,I’m a big girl now...tahniah :D

Selamat menonton tumbesaran hidup hambe :)


ntah ape masalah upload viddeo..haha..nanti2 lah..;)



p/s :semua wish ckp mcm ni “dah boleh kawen dah dyeeee” yaaarr !!! :D mmg la boleh.. :D,tunggu mase dan ketika je.hew hew hewww :P #menggatal level tinggi KLCC

ha,semakin besar ni,dh xbape nk takot kucing dh aku..haha :D ni sume punce bella *nama baby kucing dlm rumah ni* ...bella yg comel,mcm baby sume org layan dye.aku lak jelez.name panjang dye bella calamidades.haha :D* penangan cter mexico*

dah 3 ari dah,still xhabis lg pasal tumbesaran aku yg sehat ni.hahaha :D
p/s lg,i'm activating my fb n tweeter kembali ;)

tgk berite buletin 1.30,yg pasal maid dera baby..peringatan ye,maid itu warge indon,n sila jangan biarkan baby anda di jage oleh maid indon,anak gua nanti tidak sama sekali.... 

xoxo.publish!penyu!

No comments:

Post a Comment