tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Monday 4 February 2013

hati :)


Hyeee !! ari tu mase ceramah maulud nabi kat dewan nuclear ari tu,ustaz kate kalo jiwa tengah kosong,bawak2 la selawat..sbb kebanyakan manusia ni bile jiwa dye tengah kosong,dye akan isi dengan bende2 yg tak spatutnye dye isi,mcm aku skang ni..haha..

Jiwa tengah kosong,jd mangse yg ade kat depan mate aku akan jadi satu bahan untuk aku isi jiwa aku yg kosong ni..haha..dan setiap kali itu lah,aku akan igt ape ustaz tu cakap.tp aku pulak tak pernah nk sedar diri.haha…keep on penuh kan jiwa aku dgn bnde2 yg tak patut tuh.hahah…bodo nye la kau nih ! *cakap diri sendiri*

Haha..tp sokey lah..ape yg aku buat tak same mane dgn ape yg dye balas kat aku lg pun kan..so,its okay lah.hahahha :D

anyway cerite pasal hati n jiwe ni,dah tggal 2 3 ari je lg pun nk menepekkan diri kat kelantan ni,n stop being kelantanease,its time to go home n mencelebrate ari2 indah kat rumah :) yeay ! ape pun,byk sgt kenangan kat sini smpy rase mcm tanak balik tganu,n kalo boleh di panjangkan mase prektikel tuh sikit je lagi pun dh cukup bersyukur,...ape pun still tggal kan some kenangan n insyaallah takkan lupe smpy bile bile...

terbaik ;)
atin,jah,imah n ayie ;)

bajet2 titanic :p *mohon muntah hijau*

hadiah ari jadi katenye #mat

kengkonon penchenta alam :P

jejake idaman malaya *muntah hijau sekali lagiii*


imah :)

sehari bersame mereka :) 

No comments:

Post a Comment