tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Thursday 7 February 2013

hard

finally,its the end of the prac...
3 bln menepek kt kelantan,3 bln xjmpe family,incik pakwe kwn2...but dlm 3 bln,aku idup dgn org yg aku syg aku selesa,aku bahagia..cukup bahagia dgn dorg..tambah dgn kwn2 bru uitm..satu prasaan yg aku xleh nk express kan kalo bukan dgn dorg..sumpah.even still ade yg akan spoil kan hari2 kite,tp yg xbest tu kte tolak tepi.yg indah tu kte simpan dlm ati..the most hardest part is to say GOODBYE...its really hard....
Anyway,kenangan itu sntiase d ati..kenangan tu takkan aku lupe...

Bukan bahagia je,pengalaman kt husm pun byk,radiographer yg suke kami,xsuke kami,ade je,tp xpe,asalkan kami xlari dr ape yg spatutnye kami buat...anyway thanx to semua radiographer,ktorg byk sgt belajar.rase cm pakar lak dah skang ni.haha..*tgn atas bahu,mate kt atas*haha...kami heppy..tq special to kak najad,incik arip,kak maz,kak wani,kak diyana,incik semua,haha...smue pun best..sangattt..xtipu...*muke serius* heee...love u all..tq....
Gambar upload later sbb xleh upload pulak ha..heee..publish penyu!

No comments:

Post a Comment