tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Wednesday 6 February 2013

kenape UNISZA?

Pepatah melayu ade ckp "sebab nila setitik habis rosak susu sebelanga" kan ?
lepak punye lepak...telinge aku denga sumthing yg tak bape nk enak last2 day practical ni..bak angin lalu jugak la aku denga sbb nk habis dah kan..jd kalo kite amek pot pun,kite takkan dapat ape2 pun,jd wat tatau je lah..abaikan je angin sepoi2 bahase yg menyape telinge..*ewahh *

nk tau ape ? "JANGAN RAPAT SANGAT DENGAN BEBUDAK UNISZA NI"...haha..statement dye..eh..ape kene dgn kitorang.ape selame 3 bulan ktorg pektikel sini tak membantu ke? ke nk betulkan ayat tu yg sebenanye tak membantu kau padahal membantu org lain...ke ko rase annoy dgn pangai ktorg yg hepy ikut suke ni ?haha..tergugat ke sis ? *sangat lah kelaka okay dgn ayat dye*

ke statement ko  ni kelua sbb ko tak puas ati dgn ONE of us ??sokey..tempias dye mmg kami suke sangat nk terima...kalo tak puas ati dgn dye,tolong jangan libat kan UNISZA..haha..even kitorang ni tak femes mane pun....tp kitorang still sayang la UNISZA kitorang ni..cantik sikit hokay..nk kutuk org bia pada individu,tayah libat yg lain....sangat la xgentle...


tp ko tayah mintak maaf la,sbb aku maafkan kau secare terbuke jugak *bajet ayat shila hamzah*..haha..kitorang pun dh nk pegi dah..cume kalo la ditakdirkan rezeki aku keje HUSM,aku harap ko dh tak keje kat sini..haha..GREAT !



haha..orait...XOXO....penyu !
publish !

No comments:

Post a Comment