tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Wednesday 15 May 2013

throwback

Member member kampus dok pos rindu rindu,review gambar2 lame..wahhhh..aku rinduuu..aku rindu conversation cmpus life dulu.haha *sambil tahan air mate* ...dorg throwback gamba dulu,aku nk throwback beberape moment bahagia dgn dorg..huhu *dh jatuh air mate* huhu

Lokasi bilik Felo,starring by member2 radio tegar aku.haha :D
Bangon memasing dh lambat,lps tu memasing heboh lapa.moment yg paling semua org tggu is salah sorg tanye korang nk makan x? Haha..mase tuh,yg malas nk kua,yg malas tp tepakse kua semua ade.haha.yg malas kua msti tanye,sape nk g bli?bli naik ape? Kalo bli naik moto,2 org je la  yg kene pg an.lps tu yg nk kene pg tu mesti ambik pen dgn ketas.tulis menu memasing,lps tu yg sorg lg dgn fon,text smua budak kelas tanye 'ko nak makan x?aku nk g bli makanan,ko nk kirim?' ha..lps tu sorg2 kirim..haha.yg tukang bli 2 org,yg tukang kirim 12 org.hamek kau..baiknye hati tukang pembeli *puji diri sendiri* #TakMasal ..haha,bkn aku pun g bli.aku salah sorg tukang kirim.hehe.betape mulia hati pembeli2 tu,yelah memasing bukan order mende sane,semua oder tanak kalah punye.haha :D nasi separuh lah,ayam goreng tanak peha,tanak sambal belacan,kuah kasi banjir,ikan keli,telur masin..air teh beng,teh o' beng la,milo beng la.ha,naik moto tuh,bkn naik kete..mase tu jiwe si pembeli tu Allah je yg tau prasaan dye.hik hik hik.
Aku rindu moment2 ni.rindu jd tukang kirim,tukang beli,tukang tulis oder,tukang bwk moto *terima kasih tuan moto* ..semua aku rindu.aku rindu dak2 radio tegar aku..

P/s : tade satu pn gmbr throw back upload,sedeyh nnt tgk.huhu
Kbye.xoxo.tiqah ;)

No comments:

Post a Comment