tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Friday 17 May 2013

itu lah AKU

idup ni...mane ade lahir lahir je terus senang.kalo senang pun menumpang kesenangan mak ayah sendiri je.mak ayah kite pun tade nye terus senang2 gitu.dorg pun susah jugakkk duluuu..skrang pun atas usaha masing masing.dah kalo nk senang..USAHA laaaa tqaaa...hadoiyaiii..lg citer ape?duk blebel sini dok dpt mende ah gitu.duk saje,adop pitih masuk pungg..berat 66 laa..haha *ApeMasalahAku?
Dh tu aku ni pulak jiwee sensetipp je kje.aku pun tatahu la ati aku besar mane smpai senang sangat nk kecik ati,senang sangat nak menanges..haha :D weyh,adik2 aku buli aku pun boleh nanges taukk..bengap nye kakak an..dasar CENGENG..haha :D
Anyway,keep motivating myself..tp kalo duk motivate je,tp sedar sesaat dua tak gune jugak an..tp tu lah aku.kojap yo sadar ea.esok luso duk tomonung yo dopan tanggo,mongonang nasib yg ontah ko mano..haiyoo..
Allah takkan ubah nasib seseorang itu until dye merubahnye sendirii.paham atiqa? Post status pandai,tp xmanfaat utk diri sendiri.apa punya tur...haha :) yewwlahh,kitewww nk ubahhh la nii.sabar lahhh ;)

P/s : kadang kadang ape yg aku tulis hanye ikutkan perasaan,bukan gune akal fikiran.even aku tau aku salah,tp sbb ikut perasaan tu,aku cakap je ikut suke.haha :D that's me.the other side of me ;)maaf atas keterlanjuran kate.huk huk huk
Wish me all da best ;)
k byee..xoxo.TQA.

No comments:

Post a Comment