tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Wednesday 7 October 2015

Ade seorang

Ade sorang.
Paling hargai aku
Paling jaga setiapnya aku
Paling peduli siapa aku
Paling kesah makan pakai aku
Paling jaga hati aku
Paling mengalah dgn aku
Paling kuat pujuk aku
Paling pentingkan kebahagiaan aku

Ade sorg..
Tak pernah putus asa utk aku
Tak pernah kesah masa silam aku
Tak pernah ungkit masa lepas aku

Ade sorang,tapi aku?
Aku belum sedia
Aku belum yakin
Aku belum mampu

Harapnya Allah bukak pntu hati aku,aku takot sakit lagi,aku takot jatuh lagi,aku takot tak mampu berdiri,sbb tu aku buang segala rasa.aku belum sedia.ambil masa.
Aku sendiri tak faham ape aku nak.aku sendiri tak faham perangai aku,dan aku expect org faham aku? Mmg tak lah.
Jadi, biarlah aku kekal aku,sampai masa seorang aku akn menerima seorang engkau.
Doalah.moga jodoh kita.jika bukan.kau lebih layak utk org lain.lebih dr layak.org lain yg lebih dr seorang aku.

Aku sentiasa doakan kebahagiaan semua.semua,termasuk yg menyakiti aku dan yg aku sakiti.maafkan aku dan aku maafkan semua yg menyakiti aku.
Terima kasih pada semua suatu yg pernah sbb mengajar dan menyedarkan aku byk bende.

Sesungguhnya kalian hanya "suatu yg pernah" :')

No comments:

Post a Comment