tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Sunday 30 December 2012

rezeki

hello...memule skali memang nak panjatkan syukur lah sebab prektikel kt sini.. ;)

tapi mane pun kite berade...ade je bnde yg tak kena..ade je bende yg cukup sempurna...semua pun akan rase bende yang same even situation dye akn jd lain2...whatever it is..TERIMA LAH...kann :)
anyway,bkn kami pekak atau buta,tapi kami buat buat pekak dan buta supaye org tak terase...lagi satu,kepada yg mungkin masih belum cukup sedar atas kesilapan memasing..renung la dalam2..byk lagi yg silap kite tinggalkan..kan..*pesanan masih untuk diri sendiri*

walaupun sebijak mana pun kite ,kalau still name sorg student,masih belum cukup sempurna,jadi balajar lah.masih byk yg kite kene blaja.bukan drop sesame kengkawan kite.one day ,kite akan rase prasaan kene drop tu,mase tu bru kite tau langit tggi rendahnye.perasaan kwn kite mse kite drop dye.tu pun kalo kite igt kite penah buat kat org mcm tu .kan...ingat lah..

aku,kalau dah benci,mmg aku susah nk buang,smpy satu tahap bile kau melintas depan aku.ati aku tak benti mencarut..aku mintak maaf,tp kau buat aku treat kau mcm tu.mungkin satu ari nnt akn ade karma yg akan balas ape aku buat kat kau.mungkin that one day aku akn dipulau kan mcm mne aku pulaukan kau,aku tau.silap aku,tp ko kene sedar silap ko jugak,


hmm..anyway,aku tak kaya,aku tak bergaya mcm korang.tp jujur aku kate,aku bahagia di samping mereka ;) sekarang..ye sekarang,dan insyaallah smpy bile2 :) trima kasih sahabat :) <3









*tolong tengok muke bahagia memasing* :D




dan jeng jeng jengg..menu hari ini adalah variasi makanan berasakan daging kerbau scattered by group research mereka :)


kari daging kerbau scattered

daging kerbau scattered goreng kunyit..
tadaaaa...


ade lg satu,lupe hamek gambar..daging kerbau scattered masak sambal ;)

till here..xoxo.penyu !



No comments:

Post a Comment