tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Saturday 22 December 2012

motif apakah ?

holla :)
aku tatau gak ape motif aku start blogging balik lepas aku delete 4 blog aku dulu..giler meriah berblog dulu sampai satu masa aku di suruh delete blog atas sbb katenye motif aku ber blog cume nak balas ape org buat dgn buat sakit ati org lain..so aku delete.minggu pertama aku kt HUSM ni aku dh mule rase nak berblog balik..sebab ?motif apakah tiba tiba?
aku sendiri tatau.mungkin aku akan mulakan habit lame di mane aku berblog utk lepaskan rase marah,lepaskan ape yg terpendam n yg tak boleh nk luah satu satu..so aku akan sembur semua kat sini..tp atas kekangan internet jugak aku tak la post sepanjang mase... :) anyway,aku akan cube jugak lah utk tak buat org sakit ati dgn blog ni..aku cume manusia biase yg punye perasaan,so aku taleh nak simpan gak kengkadang tuh...
orait..till there..ade cerite menarik sbnanye..haha


ade sorg member...member kah ??entah..dulu ye..skarang aku pun tatau lah mmber ke tak..2 3 minggu lepas dye mula buat perangai n kami TAK SUKA.bukan nak kate ape,tp aku tau dye tak suke aku jugak.so tade hal lah kalo aku tak suke dye kan..
dalam dunia ni kite kene tau ade je org yg takkan suke kite.. n dalam dunia ni jugak,kite patut tau ape yg sepatutnye dgn ape yg tak patut..tp budak ni tatau ape yg patut  dgn tak patut tu.dye men redah ikut suke dye.n dye rase sume org suke.tp dye silap lah...ade org tak suke.kami sebagai org yg boleh kate rapat la konon kene la bertanggungjawab kan.kami kena tegur,tp kami puas dh tegur,dye still mcm tu jugak..jadi terpulang kat dye lah kan.kalo dye nk terus rase kami abaikan dye,dye buat la ape yg dye buat skarang ni..

btw,
ko patut risau bile org mule abaikan kau...PATUT !





all those pic is for you!
not this one ;)


miss ayah ! 
till here,xoxo,penyu.

No comments:

Post a Comment