tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Wednesday 26 December 2012

gua bebulu!

heloo...tanpe sedar pahang dgn terengganu rupenye berjiran..haha..*ape kene mengene tatau*...
Back to the main subject la kan..sebenarnye aku sndiri tatau knp n mcm mne aku boleh gagal dgn si gendang gendut tali kecapi ni..bukan nak kate ape la kan..tp siape je dye utk aku takot kan.siape je dye yg brani buat hati aku sakit kan..sekejam2 aku menyakitkan ati org..lagi kejam dye balas bile mane aku rasr nk menanges bile dye skitkan ati aku..erghh!bak kte org..bab ckp blakang..aku la yg pling brani skli..haha..tp bile dye buat aku..smpy nk menanges xbrani pulk aku nk lawan..*hello..!bkn xbrani okayyy..cumenye aku malas sbb skali aku bersuare,dye akn bnci aku seumur idup dye,PERCAYA LAH*
haha..sbb tu aku tak buat..
Msti smue org pn tnye kan ape lah yg si gendang gendut tali kcapi ni buat kt aku..nk tau?time aku tengah solat dye bleh gayut dgn sesape ntah gegedik,smpy aku tak khusyuk solat..kalo dye tengah solat pandai lak suh aku diam.haish budak gemmm ni kan..mmg aku sbr je lah dgn dye ni ha...smpy nak nanges rase..ha..org len pun sure marah nye kan
Ingin aku mentionkan bahawesanye aku PENDENDAM..

Till here.nk buat research...xoxo..penyu!

No comments:

Post a Comment