tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Tuesday 14 October 2014

Kenapa

Kenapa perlu bersusah payah lg utk aku??kenapa??iklas? Yes aku tau kau iklas.aku tau ko dh sedar dr silap yg lepas..tp syggg...aku dh tade perasaan same.aku pandang tanpe perasaan.heartless kah aku??terima kasih atas usaha kau.tp cukup.cukup setakat itu sahaja.hentikan semue..kerana aku x mampu lg menerima.

Sory.aku bukan heartless.tp aku hati aku dh simpan dlm locker.malas nk kluakan.malas bg kt org dh.sbb aku x pecaye.anyway..aku akan terluke.rse same mcm dulu.arghhh.malas.persetankan aje cinta.tah mcm mne aturannye.
Kalau ade yg iklas menerima aku esok luse.aku relakan aje.tp mungkin bukan kau orgnye.sbb aku mungkin bukan tercipta utk kau.jodoh kite takde.u deserve someone much better.aku bukan pempuan baik utk kau.

Kejam.yes aku kejam.tp kenape...sbb aku xmampu tgk org yg aku penah syg dulu..sakit mcm tu.kau pergilah move on..pergi lah.jgn bia aku sakitkan kau lagi.pergilah moveeee onnn!!!
Bia bejuta org salahkan aku.bia semua org marah kat aku...aku mohon kau bahagia.pergilah berbahagia..kau layak utk bahagia..kau x layak utk aku sakitkan.

Sebaik2 aku merancang..Allah menentukan segala.kita bukan tahu siapa jodoh kita..
Yg lepas biarlah lepas.aku sedar silap lepas aku tu atas kebodohan aku sndiri..
Manusia berubah.
Aku juga berubah.
Kau berubah lah utk kebaikan kau.kluarge kau.dan jodoh kau akan dtg.semoga kau bahagia

No comments:

Post a Comment