tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Friday 3 March 2017

Persoalkan

Mula mula nak juga aku persoalkan :
Kenape ?
Kenape aku ? Kenape aku yg terpilih , kenape aku yg kene terima semua ni ? Kenape aku jadi insan yg perlu bersifat mcm ni . But yet, aku ternyata BUKAN SIAPA SIAPA utk persoalkan apa apa . 
Tak terima , tak redha , tak iklas ... sampai satu tahap uncontrolled stress , aku nanges dan aku give up . Sampai aku penat dan tertidur . Lepas tu aku bangun , dengan semangat yg tak berapa nak ada, aku redha dengan ketentuanNya utk aku. Yes, Allah plan sumthing much better . Just wish me luck. Doakan semuanya berjalan lancar . Doakan aku kuat. Doakan semua nya . Aku bukan insan bertuah serupa kalian . Aku cuma insan biasa yang mengharapkan balasan baik dari Allah SWT . Aku? 

REDHA . 

#MeCountingDays
#14DaystoGo

No comments:

Post a Comment