tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Sunday 1 May 2016

Ipah kawen !!

Sejak aku kenal dye,aku tak pernah nampak buruk dye.penyabar,bukan seorang yg bising ,bukan seorang yg cerewet,penyayang,setia.baik hati.care taker,dan salah sorg sapoter terhebat aku selain farah mely sofia hani . Ipah salah sorang,sahabat yg susah ko nak jumpa zaman sekarang.
Diam diam dye,sekali je dye bising,semua orang jadi hepy sama.dye tak pernah kawan pilih bulu.selama aku kawan dgn dye,sekali je aku tgk dye nanges,kali kedua lepas akad nikah semalam.hahahaha kau ni mmg comel,aku xleh move on yg kau dh kawen.hish. Selamat berumah tangga ipah! Aku tau ko seorang yg kuat.tak sabar nk tgk ko pregnen pulak.mesti comel.hehe semoga sentiasa berada di dalam lindunganNya,dan dipelihara dalam rahmatNya.

Sayang kau sangat ketat sendat dan padat! <3

No comments:

Post a Comment