tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Wednesday 18 March 2015

Rasa

Rasa..

Rasa jelez sakit hati tu sama rasa mcm rase jelez aku kt wan mase aku je yg suke dye..tp dye sibuk dgn pempuan lain.
Rasa sedeyh tu sama mcm rase aku dump emy tanpe kerelaan aku...rse sedeyh yg aku xboleh bendung..rase x kuat sama mcm bila aku dpt tau dye ade pempuan lain selain aku.
Rasa kecewa sama mcm aku kecewa dengan emy... org yg paling aku percaya..org yg paling aku harapkan...
Rasa lifeless sama mcm mase aku nk try mulakan idup baru.

Rasa yg sama.aku rasa aku jatuh cinta.tapi org tu x cintakan aku.sbb belum ape2 pun dye dh sakitkan aku dah....aku kecewa.aku sedeh..aku x kuatttt...

Aku rasa nak nangess..pinjam bahuu pelizz..

3 comments:

  1. Pernah rasa��
    Juga pernah rasa kehilangan
    Sedih hanya Allah je yg tahu
    Mencintai mudah
    Melupakan?? Dah nak masuk dua tahun dah hilang dia.. Tipu lah kalau hati tu tak sedih atau teringat..
    Just move on dear.. Hidup mesti diteruskan.. ��
    Lupakan org yg tak tau nak hargai kita.. Jodoh tu Allah yg tentukan..
    Cuma cepat atau lambat je.. Kadang tu.. Kita tak cari dia.. Dia dtg sendiri pd kita..
    (pssttt.. Im hot tempered girl just like u��)

    ReplyDelete
  2. TIQA...JANGAN SEDIH SEDIH TAU....

    ReplyDelete
  3. TIQA...JANGAN SEDIH SEDIH TAU....

    ReplyDelete