tempat menjerit !

penyudibawahbayu. Powered by Blogger.

Tuesday 25 November 2014

Its for both of u

Kalau boleh baca..mohon baca.mohon bismillah sebelum baca.tarik nafas panjang dan baca dengan tenang.jangan tanam emosi sebelum baca.bila tanam emosi..semua yg positif akan jadi satu bende yg negatif to infiniti.

Orait now read.*even aku tahu takde sape pn bace*

First thing first is...bende yg lepas jangan dikenang.
Lepas tu....igt..jodoh ajal maut di tangan Tuhan.bukan manusia yg tentukan.kalau dh ditakdirkan putus...tak hari ni..esok luse pn akan putus jugak.Mohon percaya takdir Allah.

2nd...igt aku mintak ke prasaan tu hilang tibe2? Tak...prasaan tu hilang all of sudden like..eh tbe2 pandang dye with no feeling...yes..ade reason behind all that.ade.it just tak perlu semue org tahu.cukup aku dgn dye je tau..dan absalutely LANGSUNG TAKDE kaitan dgn EMY dan LANGSUNG TAKDE kene mengene dgn MYVIC.SUMPAH TAKDE.
Kenape smue org rse emy dgn myvic punce..???sebab...dorang tak tanye..dorang assume..pliz..DONT ASSUME,ASK!

3rd..things pass long time ago..almost for 2 month...and ape salah aku berkawan? Dan ape salah aku move on..?dan sampai bile korang expect aku dduk dan tggu?smpy korg tentukan jodoh aku? No way man..bukan aku nak jadi anak derhaka or what so ever yg korang nak panggil pun..tapi its all about my life..i is the one yg nak going through all the mariage thing.i is the one want to be heppy with my mariage life.its me man...ape point kalau korg pilih then aku tak heppy?ape motif kau kawen and at the end of the day korg tepakse pilih jalan idup masing2..such a waste.sebab utk aku..kau dah halang plihan idup aku..kau expect aku akan syg plihan yg kau plih.NO.aku pn tau aku tak boleh lawan takdir Allah.aku tahu tu.but i deserve to choose.aku ade hak utk memilih.bgtau aku sape yg nak idup dye kene atur? Cakap sape nak...!!!cakap lah.takkan ade sape nak...aku tahu semue utk kebahgiaan aku...habis plihan kebahgiaan aku xnk fikir?

Okey.first alasan bru kenal dh pecaye.okey.kite tggu setaun dua.right after setaun dua.kite tgk alasan setrusnye.

Ape lg yg xcukup.ape lg yg kurang?ape lg yg tak kenee..dengar org ckp.lps tu judge..adil ke??cube kalau org xkenal kau then judge kau mcm2..kau trima?takkan..pecayalah..so do him...bg peluang.manusia berubah.jangan rase kite baik..kite xbuat salah.jgn rse kite sempurna mcm malaikat.rewind balik..dulu aku mcm ni jugak.tp last2 aku berubah..so do him..do give him a chance to prove.yes.aku tahu.." then kenape tak bg pluang kt ex kau utk prove yg dye brubah?"
Sbb all those love feeling is no longer for him.its for someone else.for someone who always be there when i need him." Eleh sebab dekat..ex kau dulu jauh kan"...aah sebab dekat.tapi bile dye jauh pn..dye balik sini utk tolong aku.kau ape tau?kau tak lalu sama jalan mcm aku.jalan kau aku  tak sama.yg going through tu..aku bukan kau.
Halang aku berkawan dan terus halang mase utk club kete aku..hey...jalan ape yg korang atur ni?ape lg yg korg cube buat.expect aku dduk rumah 24/7..?pliz..i got my own life.aku ade mse utk kawan2.utk kete..habis 24 jam keje cume utk korg je??wake up...i'm a big girl now.almost 23...what did u expect?dduk bawah ketiak mak ayah?cube tgk anak org lain..ade dduk bwh ketiak mak ayah after 20? Kalau ade...tolong tunjuk kat aku.aku nak tanye derite idup terkongkong dye mcm mne.yes.aku perempuan..aku tau mana baik mana buruk.aku tau jage diri aku.trust me!

Okey...nk tggu manusia berubah..takpe kite tggu.nk tgk byk mana sabar dan pengorbanan..?tggu byk mana pengorbanan akan dtg..
Org cakap perlu pengorbanan.yes.aku bekorban..aku sabar dan aku redha.tp at the end of the day...do listen to me..do give me a chance to choose.i deserve to choose.with whom i want to be with. Pliz..i beg u..pliz..

Ya Allah..Aku Mohon Kau Dengar Aku kali ni..aku Mohon Ya Allah...

aku berserah padaMu Ya Allah dgn segala kekuasaanMu

No comments:

Post a Comment